Nabór wniosków w konkursie ‘Ochotnicy Naszej Gminy’

16 lutego rusza nabór wniosków w konkursie grantowym ‘Ochotnicy Naszej Gminy’ Fundacji Banku Gospodarstwa Krajowego.

Wnioski mogą składać jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych wpisane do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego. Wniosków nie mogą składać jednostki, które otrzymały środki w poprzedniej edycji.

Na co może być przeznaczone dofinansowanie:

W ramach programu, dofinansowanie może być przeznaczone na zakup m.in.:

  • agregatów, ładowarek, przedłużaczy;
  • defibrylatorów, noszy, parawanów ochronnych;
  • mundurów, hełmów;
  • lamp, latarek, reflektorów, masztów, systemów oświetleniowych;
  • łańcuchów pił, pilarek, przecinarek, nożyc;
  • sprężarek, wentylatorów, detektorów;
  • pomp, motopomp, zestawów hydraulicznych, wałów przeciwpowodziowych;
  • poduszki wysokociśnieniowe z butlą i sterownikiem;
  • podpory do stabilizacji pojazdów itp…

 

W II edycji programu wygra maksymalnie łącznie 60 najlepszych projektów, które zostaną dofinansowane:

  • 30 projektów na kwotę do  15 000,00 zł brutto
  • 30 projektów na kwotę do  25 000,00 zł brutto

Więcej informacji: https://www.fundacja.bgk.pl/ochotnicy-naszej-gminy/